پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204556
انتقاد نماينده اردل نسبت به ايجاد موج رواني در شهرها براي تاييد شبهه‌برانگيز صلاحيت برخي افراد
تاریخ انتشار : 1394/12/25 22:44:32
نمایش : 1338
نماينده مردم اردل در مجلس نسبت به ايجاد موج رواني در شهرها براي تاييد شبهه‌برانگيز صلاحيت برخي افراد انتقاد کرد و خواستار رسيدگي مجدد شوراي نگهبان به نحوه برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه خود شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار خبرگزاري خانه ملت، حميدرضا عزيزي فارساني در نشست علني امروز (سه‌شنبه 25 اسفند) مجلس شوراي اسلامي در تذکر شفاهي خود خطاب به مردم حوزه انتخابيه خود گفت:همواره قدردان محبت‌هاي شما هستم و هرگز حضور آگاهانه و حمايت‌هاي خالصانه‌تان را فراموش نکرده و فارغ از نتيجه انتخابات از شما کمال امتنان را دارم، هر چند برخي افراد در کمال بي‌انصافي و از روي حسادت از هيچ تهمت و افترايي به اينجانب دريغ نکردند که آنها را به خدا و وجدانشان واگذار مي‌کنم.

نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: بايد در تاريخ ثبت شود که در حوزه انتخابيه اينجانب در انتخابات مجلس دهم بي‌عدالتي شد و برخي افراد با ايجاد موج رواني در شهرها براي تاييد شبهه‌برانگيز صلاحيت برخي افراد، تلاش کردند که اين امر موجب يأس و نااميدي و تضييع حقوق مردم و شکست اينجانب شد، بنابراين از شوراي نگهبان خواهان رسيدگي مجدد به نحوه برگزاري انتخابات در حوزه انتخابيه خود هستم.

وي به تصويب قوانين و افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي متعددي در حوزه انتخابيه خود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستيم با تصويب قوانين مترقي، شاخص‌هاي زير را بين 150 تا 230 درصد افزايش دهيم. از جمله اين شاخص‌ها عبارتند از: ارتقاي سلامت و توسعه بيمارستان‌ها و پايگاه‌هاي اورژانس 115 و خانه‌هاي بهداشت، کاهش هزينه‌هاي درمان مردم، گازرساني به مناطق صعب‌العبوري مانند ميانکوه و ديگر مناطق حوزه انتخابيه، تحول در آب شرب روستايي و شهري و فاضلاب شهري و توقف و حذف تونل بهشت‌آباد، خدمات‌رساني جهت بهسازي روستاها همچون آسفالت و تجهيزات ماشين‌آلات شهري و روستايي، تحول در راه‌هاي بين‌شهري، روستايي و استاني، اخذ مجوز براي احداث چند تونل و... .

عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس در پايان گفت: تمام خدمات فوق در قالب کتاب در اختيار مردم حوزه انتخابيه و مسئولان شهر قرار گرفته است./

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html